SrHuEnGeIt

INOVACIJA

Inovacija je tema koja karakteriše čitavu putanju firme Sanja i našeg brenda od samog našeg početka. Koristeći najkvalitetnije pšenično brašno sa kojim smo  usavršili naše proizvode iz proizvodnog asortimana, ubrzo smo počeli sa upotrebom i heljdinog i integralnog koje daje testu bolji ukus i postojanost, teksturu i konzervaciju. Tako pratimo trend zdrave ishrane, koji  je deo životnog stila koji podrazumeva unapređivanje zdravlja. Ona utiče na duhovno i telesno blagostanje i doprinosi prevenciji bolesti. Naši Inovativni proizvodi od testa sa većim unosom vlakana , za rezultat koji poboljšava ukus zajedno sa zadovoljstvom zdrave ishrane.
Naš put počinjemo sa najsvežijim I najkvalitetnijim sastojcima, a završavamo za stolom sa porodicom I prijateljima. Bez obzira da li planirate neku gala večeru ili romantični obrok u dvoje, sa nama ćete doživeti novo iskustvo, u užitku I bogatstvu ukusa.


POLITIKA KVALITETA

Politika kvaliteta sa ISO standardom su sastavni deo strateške politike D.O.O. Sanja Subotica. Opredeljenost i obaveza svih zaposlenih je poštovanje strateške politike koja obezbeđuje napredak na temelju sledećih načela:
• uspešno poslovanje,
• zadovoljstvo kupaca,
• zadovoljstvo zaposlenih, vlasnika, dobavljača i društvenog okruženja,
• liderstvo u proizvodnji hrane na domaćem tržištu uz povećanje prisutnosti i na ino tržištu,
• prepoznatljivost po kvalitetu i zdravstveno - higijenskoj ispravnosti proizvoda i procesa bez štetnih uticaja po okolinu,
• primena najsavremenije tehnologije i opreme u proizvodnji i kontroli hrane,
• kompetentnost i motivisanost zaposlenih,
• poštovanje referentnih standarda i zakonskih propisa (ISO 9001:2008, HACCP, ISO 22 000:2005)
• primena ekološko prihvatljivih procesa uz prepoznavanje i nadzor njihovih uticaja na okolinu.
Kada nam rezultati omogućavaju jasno planiranje celokupnog sistema, odlučni smo svu pažnju sistema kvaliteta, usmeriti u sledeće okvirne ciljeve:
• dostizati planirane ciljeve kvaliteta,
• realizovati proizvode i procese bez grešaka, neusklađenosti i reklamacija,
• primeniti relevantne zakonske propise i HACCP sistem,
• izgraditi mehanizme za preventivnu identifikaciju i delovanje na greške kao i blagovremeno otklanjanje istih u slučaju njihovih pojava,
• kod poslovnih partnera osigurati i zadržati status " sposobnog i proverenog partnera " i na taj način biti najuspešniji proizvođač, odnosno lider na tržištu Srbije uz stalno povećanje izvoza,
• osposobljavati i motivisati zaposlene za kvalitetniji rad, utvrđivanje odgovornosti svakog zaposlenog za obavljene aktivnosti.

U nameri dostizanja dugoročnih poslovnih ciljeva obavezujemo se da ćemo upoznati sve zaposlene  sa politikom kvaliteta I ISO standardom, zatim poštovati sve što je propisano politikom kvaliteta, kao i ostalim dokumentima sistema i HACCP - a kroz:
• sprovođenje planiranih godišnjih merljivih ciljeva kvaliteta,
• periodično analiziranje i ocenjivanje realizacije procesa,
• preduzimanje mera na temelju rezultata ocene realizacije procesa i eventualno utvrđenih odstupanja od utvrđenih sistema,
• dokumentovanje sistema kvaliteta i upravljanja okolinom u cilju poboljšanja i dokazivanja usklađenosti,
• prilagođavanje ciljevima, kako bi sistem kvaliteta i upravljanje okolinom postali što učinkovitiji.


Pšenica Sanja d.o.o.